Posts Tagged ‘zombies’

On Friday, August 24th, I turned 22.

On Saturday, August 25th, the Zombie Apocalypse happen.

No, really.

Okay, sort of happened.

My best friend, Brittaney, has a birthday just after mine. For this very reason, we decided to combine birthday parties and have a zombie themed party for us both.

Amazing custom cake!

Our plates were pretty sweeeeet too.

Some of the party guests were awesome enough to dress up as zombies or zombie hunters. So, a random quick shoot happened!

Not gonna lie, definitely a great birthday. =)

More life type updates coming soon!

~Angel

Advertisements

The Waiting Game. Something that makes your teeth grind and makes you want to pull your hair out. It makes sleeping difficult, dreams a chaotic mess, dread take up residence in your chest, and just gives you this all around mopey and/or bitchy disposition. And it sucks. It sucks so very, very much.

I’m currently playing the Waiting Game. For my best friend, Quackers the Wonder Duck aka Daisy Von Doom aka Brittaney to come home from Michigan for the summer – which means photo shoots, chinese food, random dancing, movie nights, shopping, tattoos, and all around epic (mis)adventures. And oodles of pictures to prove it. I. Cannot. Wait.

But, I’m also waiting on some test results right now regarding the Mysterious Sickness of Doom. Seeing if my electrolytes are still out of whack, and also checking to see if I have some stupid rare disease that apparently could have been passed down to me from my dad. Joy..

So, it’s been driving me sorta bonkers, waiting around and all. For obvious reasons.

In the meantime, I’ve been reading. Finished up Anna Dressed in Blood rather quickly, and I gotta say – it was awesome! Can’t wait for the next book in the series.

So, I’ve moved on to the next book, which I borrowed from the boyfriend: “I, Lucifer” by Glen Duncan.

Pretty good, definitely interesting. I’m about halfway through. I would’ve already finished it had it not been for the fact I felt like shit all week last week and spent a lot of time zoning out or trying to sleep. But I should get finished with it soon and move on to my next read!

Definitely wanna throw in there, though, that this is an… R rated book for sure. Don’t just pick it up for some light read. It takes a certain sense of humor, I believe. And the ability to not give a shit about profanity 😉 Obviously, it’s right up my ally.

Now, to return to my day of useless internet addiction (aka Pinterest), planning my August Zombie-themed 22nd birthday party, and finishing I, Lucifer. Yep. I live such an exciting life.

What are you all reading?

~Angel